جزیره یاس ابوظبی کجاست؟!

جزیره یاس ابوظبی

جزیره یاس ابوظبی به‌عنوان قلب تپنده‌ این شهر و یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود. در این جزیره مصنوعی که در ۳۰ کیلومتری پایتخت امارات متحده عربی (شهر ابوظبی) قرار گرفته است، جاذبه‌هایی مثل کلوب‌های ساحلی، پارک‌های موضوعی هیجان‌انگیز، رستوران‌هایی با کلاس جهانی، هتل‌های مجلل و مراکز خرید بزرگ دارد. جزیره یاس، یک بهشت تفریحی و سرگرمی است که انتظارات همه سلیقه‌ها و سنین را برآورده می‌کند. در این مطلب از سفرادوایز قرار است جزیره مصنوعی یاس ابوظبی را معرفی کنیم.

 

فهرست مطالب

معرفی جزیره یاس ابوظبی

جزیره یاس ابوظبی، یکی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین مراکز تفریحی این شهر و کشور امارات به‌حساب می‌آید. پروژه احداث این جزیره مصنوعی، در زمینی با مساحت ۲۵ کیلومتر و در سال ۲۰۰۶ آغاز شد. هدف از ساخت آن، ایجاد مقصدی چندمنظوره برای تفریح و سرگرمی بود. فاز اول این پروژه در سال ۲۰۰۹ به بهره‌برداری رسید و در همان سال، در مراسم جوایز جهانی سفر، موفق شد عنوان پروژه گردشگری پیشرو در جهان را کسب کند.

پس از آن، زیرساخت‌های جزیره با سرعتی باورنکردنی رشد پیدا کردند و طولی نکشید که جزیره یاس به یک مرکز سرگرمی با کلاس جهانی و به صورتی که امروز مشاهده می‌کنید، تبدیل شد. جزیره یاس با برخورداری از یک پارک آبی هیجان‌انگیز و بزرگ، چند پارک مصنوعی، رستوران، هتل و… یک مرکز تفریحی تمام‌عیار برای خانواده‌ها و حتی سفرهای دوستانه محسوب می‌شود. در ادامه مطلب، بخش‌های مختلف این جزیره و تفریحات آن با جزئیات بیشتری معرفی شده‌اند.

چطور به جزیره یاس ابوظبی برویم؟

جزیره یاس ابوظبی کجاست؟ همانطور که گفته شد، جزیره یاس به‌اندازه ۳۰ کیلومتر تا شهر ابوظبی فاصله دارد. همچنین، تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه این شهر نیز می‌توانید خودتان را به جزیره یاس برسانید. اگر قرار است از شهر دبی به این مرکز تفریحی بروید، با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی تا جزیره یاس ۷۵ دقیقه فاصله خواهید شد.

با توجه به اینکه جزیره یاس در ابوظبی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به‌حساب می‌آید، روش‌های مختلفی اعم از ماشین شخصی، تاکسی، اتوبوس و قایق برای دسترسی به آن در نظر گرفته شده است. به لطف اتوبوس‌های رایگان یاس اکسپرس نیز، دسترسی به نقاط مهم و جاذبه‌های این مرکز تفریحی به‌راحتی امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که اگر قرار است با اتوبوس به جزیره یاس بروید، باید اتوبوس‌های شماره ۱۹۰ را (از مبدا دبی یا ابوظبی) سوار شوید.

جزیره یاس ابوظبی کجاست

آب و هوا و بهترین زمان بازدید از جزیره یاس در ابوظبی

از آنجایی که شهر ابوظبی آب‌وهوایی گرم و بیابانی دارد، تابستان‌های آن بسیار گرم و خشک هستند و ممکن است زمان مناسبی برای بازدید از جزیره یاس نباشد. با این حال، خلوتی و کاهش قیمت‌ها دلایل بسیر قانع‌کننده‌ای هستند که بسیاری از مسافران را در فصل تابستان به جزیره یاس می‌کشاند.

در صورتی که دوست دارید هوا کمی خنک‌تر باشد و در عین حال بتوانید از تفریحات ساحلی و پارک آبی جزیره حسابی لذت ببرید، آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان) بهترین زمان برای سفر به ابوظبی و بازدید از جزیره یاس هستند. توجه داشته باشید که خود جزیره به صورت شبانه‌روزی باز است، اما ممکن است ساعت کاری جاذبه‌های مختلف آن با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

تجربه تعطیلاتی رویایی در جزیره یاس ابوظبی

جزیره یاس ابوظبی، با ارائه امکانات رفاهی لوکس، هتل‌های مجلل، جاذبه‌های هیجان‌انگیز و رستوران‌های بین‌المللی، یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های دیدنی امارات و حتی جهان محسوب می‌شود. با انتخاب این جزیره به‌عنوان مقصد سفر، می‌توانید لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان خلق کنید. در این مطلب، این جزیره مصنوعی زیبا را به طور کامل معرفی کردیم و شما را با خدمات رفاهی، امکانات تفریحی و جاذبه‌های آن آشنا کردیم.

می‌توانید با رزرو بلیط ابوظبی و گرفتن ویزا به این جزیره سفر کنید و در یکی از هتل های ابوظبی در جزیره یاس اقامت داشته باشید. اگر قرار باشد از جزیره یاس در ابوظبی بازدید کنید، بیشتر ترجیح می‌دهید به کدام‌یک از بخش‌های آن سر بزنید؟

منبع: فلای تودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *