هاستل هریتیج تهران مهمانپذیری دنج و مهربان!

هاستل هریتیج

هاستل هریتیج تهران دقیقا جایی بود که مدت ها دنبالش میگشتم، جایی که نیازی نباشد با کسی حرف بزنم! یک هاستل در مرکز تهران که پذیرای آدم های زیادی است که شاید شباهتی با من ندارند. اتاقی در این هاستل رزرو کردم، بعد از این که تختم را تحویل گرفتم برای استراحت کوتاهی به حیاط رفتم. هوای خنکی از اوایل پاییز می وزید و چای روی سماور، آماده بود تا کنار سیگار و دفترم، ترکیب جادویی موردنظرم را شکل دهند.

میز وسط حیاط را انتخاب کردم و بی مقدمه نشستم، آدم های اطراف به زبان های مختلف حرف میزدند که انگلیسی آشناترین بود و البته صدای خنده گروه جوانی هم می آمد که کاملا ایرانی بود، فارسی میخندیدند و من با این صدا، آشنایی دیرینه ای داشتم. هاستل هریتیج یک اقامتگاه سنتی است که یک شعبه در اصفهان هم دارد، اما شعبه تهران حال و هوای دیگری دارد.

فهرست مطالب

فرض کنید که درست از وسط شلوغی و معرکه تهران خودتان را خلاص کنید و به یک جای دنج بیایید. جایی که چنان مهربان منتظر توست که انگار بارها مهمانش بوده ای.. حیاط ساده، کوچک اما دلنشین است‌ یک حوض و آبنمای کوچک، چراغ های زرد که در ترکیب سیاهی شب و سبزی کدر شده درختان، تنالیته جالبی میسازد. ته حیاط، کلبه های کوچکی است که مخصوص اقامت های کمی گرانتر است.

اما من تنها به یک تخت در خوابگاه اکتفا کردم. صدای ملایم گیتار از سمت همان خنده های فارسی می آید و من غرق میشوم در خاطرات کسی که اگر بود، مثل من با سیگاری گوشه لب و نگاهی خیره، به رویایی فکر میکرد که من فکر میکردم..

هاستل هریتیج تهران کجاست؟

آدرس هاستل هریتیج: محله سرچشمه، میدان بهارستان، خیابان کمال الملک

  • تلفن هاستل هریتیج تهران: 02133988739
  • آدرس وب سایت: هریتیج هاستل گروپ
  • نزدیکترین ایستگاه مترو: ایستگاه مترو میدان بهارستان
  • هزینه رزرو اتاق: وابسته به نوع اتاق ها متفاوت است

 

 

رزرو اتاق در هاستل هریتیج تهران

اگر از شهرهای اطراف قصد سفر به تهران و گذراندن یک زمان فوق العاده را دارید، هاستل هریتیج یکی از گزینه هایی است که برای ساختن اوقاتی خوش درکنار توریست های خارجی به شما پیشنهاد می شود. مکانی مملو از آرامش، صمیمیت و فضایی دوستانه که می توانید استراحت کنید، با دیگران معاشرت کنید، دوست های جدید پیدا کنید و همزمان احساس بودن در خانه را داشته باشید. 

علی رغم این که در تهران زندگی می کنم، خیلی از اوقات برای تجربه چنین حس و حالی، به هاستل هریتیج می روم، بودن در کنار آدم ها و درعین حال داشتن فضای خصوصی، بهترین تجربه ای است که می توان در پایتخت داشت. اگر در تهران هستید، حتما سری به کارخانه آرگو هم بزنید و لذت قدم زدن در یک گالری معاصر را به خودتان هدیه دهید.

هاستل هریتیج

فضای هاستل هریتیج

وقتی از پله ها بالا می روید، درست روبه روی شما رسپشن که معمولا دخترها و پسرهای جوان هستند، با خوش رویی از شما استقبال می کنند و اگر از قبل رزرو کرده باشید، اطلاعات رزرو شما را سوال می کنند. سمت چپ شما، یک فضای اشتراکی ست که معمولا مهمان ها نشسته و گپ می زنند یا به کارهای شخصی خود می رسند. یک آشپزخانه اشتراکی هم همینجا هست که اگر دوست داشته باشید می توانید آشپزی کنید.

البته همه این توضیحات را رسپشن به شما خواهد داد. بسته به این که چه نوع اتاقی رزرو کرده باشید و اتاق شما خصوصی یا اشتراکی باشد، یک نفر شما را همراهی کرده و اتاق را به شما نشان خواهد داد. 

من چندباری اتاق های خوابگاهی خواهران را رزرو کردم که شامل یک اتاق 6 تخته بود. البته هر تخت فضایی کاملا خصوصی داشت که با پرده جدا شده و داخل آن هم پریز برق وجود داشت. اگر اتاق های خوابگاهی هاستل هریتیج را گرفتید باید به قوانین اتاق های خوابگاهی یعنی سکوت و نظافت را رعایت کنید.

چندباری هم اتاق اشتراکی حیاط را رزرو کرده بودم که برای رسیدن باید از حیاط گذر می کردم، حمام روبروی اتاقم بود و در کل حس بهتری داشتم. وقتی که اتاق اشتراکی رزرو کنید، باید انتظار این را داشته باشید که با چند نفر غریبه روبه رو شوید، که این هم برای خودش تجربه ای جالب و به یادماندنی است.

اتاق خصوصی هاستل هریتیج تهران

هریتیج خانه ای امن و گرم در تهران

خلاصه که رزرو هاستل هریتیج برای کسانی که قصد اقامتی مقرون به صرفه و چند روزه در تهران را دارند پیشنهاد خوبی است. فضایی امن، دوستانه و زیبا که به شما فرصت می دهد که دوستان جدید پیدا کنید و تجربه متفاوتی از نوع زندگی کردن را به خود هدیه دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *