اقامتگاه بومگردی خانه ناصر لشکر دامغان

خانه ناصرلشکر دامغان

خب مهمترین نکته قبل از هر سفری، پیدا کردن اقامتگاه یا هتل برای استراحته. من فقط جاذبه های گردشگری و پیشنهاد سفر نمیدم، حتی بهتون میگم که کجا بمونید؟ پس دیگه بهونه نیارید. اگر به دامغان سفر کردید، اقامتگاه بومگردی ناصرلشکر دامغان بهترین گزینه برای شماست. خانه ناصر لشکر دامغان یک بومگردی دنج و با صفاست که حتما میتونه حال شما رو خوب کنه و برای یک اقامت مقرون به صرفه ولی باکیفیت گزینه خوبیه. با سفرادوایز همراه باشید.

فهرست مطالب

اقامتگاه بومگردی ناصر لشکر دامغان کجاست؟

  • آدرس بومگردی خانه ناصرلشکر دامغان: سمنان، دامغان، روستای عباس اباد
  • هزینه اقامت برای هر شب: از 900 هزار تومان
  • پیج اینستاگرام بومگردی ناصر لشکر: @khanenaserlashkar.damghan
  • شماره تلفن خانه ناصر لشکر:02335280240
  • اتاق‌ها: 6 اتاق، 3 اتاق طبقه بالا، 3 اتاق طبقه پایین
  • جاذبه های گردشگری نزدیک: تپه حصار دامغان، مسجد تاریخانه دامغان، چشمه علی دامغان و..

معرفی اقامتگاه بومگردی خانه ناصر لشکر دامغان

دوستان این یک تبلیغ نیست. این یک تجربه است. پس اگر تجربه گرا نیستید، حتما با دقت بخونید چون من تجربه شخصی خودم از اقامت در بومگردی خانه ناصر لشکر و دارم میگم. خب ببینید برای من و هرکسی که عاشق سفر باشه، هزینه اهمیت زیادی داره. اما کیفیت، زیبایی، آرامش و فاکتورهای دیگه ای هم هست که نباید فراموش بشه.

من وقتی قصد سفر به دامغان داشتم، برام مهم بود جایی و پیدا کنم برای اقامتم که هم به جاذبه های گردشگری دامغان نزدیک باشه، هم قشنگ و تمیز باشه، هم امن باشه، هم ارزون. از یک دوست دامغانی سوال کردم و اینجا رو بهم معرفی کرد. از طریق پیج اینستاگرامشون رزرو کردم و راهی شدم. 

اقامتگاه بومگردی خانه ناصر لشکر

اما اقامتگاه کجاست؟ تو دل کویر، یه جایی هست که انگار زمان توش متوقف شده. یه روستای بکر و دست نخورده به اسم عباس آباد که اقامتگاه بوم‌گردی فوق‌العاده ناصرلشکر رو تو خودش داره. 

ناصرلشکر یه خونه سنتیه که قدمت 200 ساله داره. با اقامت تو این اقامتگاه میتونید حس و حال زندگی تو دوران قاجار رو تجربه کنید. ناصرلشکر با معماری سنتی ایرانی ساخته شده و از خشت، گل و چوب تو ساختش استفاده شده. حیاط اندرونی، بیرونی، بادگیر، حوض و سرداب از جمله بخش های مختلف این خونه هستن. 

تو اقامتگاه ناصر لشکر دامغان میتونید از غذاهای محلی و سنتی دامغان مثل آش ترخینه، آش کشک، قلیه کدو و کشک بادمجان نوش جان کنید. مهمترین نکته امن و دنج بودن این اقامتگاهه. همونطور که گفتم فقط 6 تا اتاق داره و هیچوقت اونقدر شلوغ و آزاردهنده نیست. البته یک وقتهایی روستایی ها برای نشستن و استفاده از منو کافه خانه ناصرلشکر میان که خودش یک جاذبه ست و میتونید باهاشون گپ بزنید.

اتاق ها امکانات خوب و مناسبی دارن. (یادتون نره اینجا بومگردیه و انتظار هتل نداشته باشید!). بعضی از امکانات اقامتگاه ناصرلشکر:

  • اتاق های سنتی با تخت و لحاف
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • آشپزخانه مجهز
  • حیاط و باغ
  • رستوران
  • چایخانه
  • پارکینگ

به هرحال برای اقامتگاه یکی دوروزه و گشت و گذار اطراف دامغان این اقامتگاه گزینه خیلی خوبیه و من راضی بودم. اینم بگم که مدیریت این اقامتگاه هم خیلی مودب و دوستانه رفتار میکنن که کاملا حس میکنی تو منزل شخصی خودشون مهمون هستی.

بومگردی ناصر لشکر

بومگردی ناصر لشکر اقامتی دنج در دامغان

یادتون باشه که برای رزرو اقامت تو ناصرلشکر حتما از قبل تماس بگیرید و رزرو کنید. (باید پیش پرداخت بدید). بهترین فصل برای سفر به دامغان هم بهار و اوایل تابستانه. پس وسط تابستون نرید که نپزید 🙂 همچنین بهتره پول نقد همراهتون داشته باشید چون ممکنه همه جا دستگاه کارتخوان نداشته باشه. امیدوارم که از سفر به دامغان و دیدن جاذبه های گردشگری و اقامت در بومگردی خانه ناصرلشکر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *